czwartek, 17 maja 2012

Oliwka Alterra brzoza i pomarańcza.


Hej Kochane! 
Dzisiaj przedstawiam Wam swojego ulubieńca! :)



Alterra Cellulite antycellulitowy olejek do skóry brzoza i pomarańcza. 
Tutaj kilka słów od producenta:

Co mogę o niej powiedzieć?
Jest to mój ulubieniec i na długo nim pozostanie! Używam jej co trzy dni, po kąpieli na mokrą skórę. Rozsmarowuję oliwkę a potem używam swojego masażera. Po skończonym 'zabiegu' wycieram się ręcznikiem. Skóra jest nawilżona, napięta i gładziutka! 

Skład oliwki:


Poręczny dozownik, dzięki któremu nie wylewa się nam zbyt duża ilość produktu



Rzadka konsystencja, która w tym wypadku jest na plus!



Moje podsumowanie w wielkim skrócie:

+czuję, że skóra jest po niej nawilżona, a nie chwilowo natłuszczona (tak jak było w przypadku J&J)
+jest bardzo wydajna
+ma ładny świeży zapach
+pomaga zachować jędrność skóry
+ma przyjazny skład
+rzadka konsystencja
+jest to tani produkt (ok 12zł)
+fajny aplikator, nie wylewa się zbyt dużo produktu
+szybko się wchłania
+nie brudzi ubrań
+szklana, poręczna butelka
- minusów nie znalazłam :)

Moja ocena 5/5

Nie znalazłam żadnych minusów dla tego produktu. Wiem, że duża część z Was stosuje produkt na włosy, ja jednak nie próbowałam. Mam w planach kupić inne olejki z Alterry, ale dopiero jak skończę ten! Jestem bardzo zadowolona i myślę, że moja skóra też :D

Używałyście tej oliwki?
Jeśli nie, musicie koniecznie spróbować!  ;)


Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1