poniedziałek, 28 maja 2012

Moje paznokcie w maju.

Witajcie Kochane!
Dzisiaj będą paznokcie, które 'nosiłam' w maju. Mówiłam Wam już, że uwielbiam kolorowe paznokcie letnią porą i pomyślałam, że mogę je zaprezentować :) Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł. 

Zestaw I. Na pazurkach często gościła mięta, bo pasuje do wszystkiego. 



 Zestaw II. Koralowy lakier na wszystkich (tutaj wygląda na czerwony) i jeden bordowy+ żółty brokat.


Zestaw III. Limonka i żółć. Bardzo soczyste kolory! 




Zestaw IV. Piękny fiolet, który aktualnie gości na moich stopach i na jednym ciemniejsza śliwka z brokatem.  



Zestaw V. Z tego co pamiętam to moje majówkowe paznokcie. Zebrałam dużo komplementów odnośnie kolorów i tego jak są połączone :) 



Zestaw VI. Dla mnie to klasyk. Przynajmniej raz w miesiącu muszą być zwykłe, czerwone paznokcie!



Zestaw VII. Jasny róż+ jeden malinowy paznokieć. Bardzo fajnie mi się je nosiło, jednak jasny róż jest kiepskiej jakości.



Zestaw VIII. I znów mięta :) do tego jeden szary paznokieć pokryty srebrnym brokatem.



Zestaw IX. Koralowe paznokcie (znów wyglądają na czerwone) i jeden miętowy. Fajne, letnie połączenie.



Zestaw X. Moje dwa najnowsze lakiery, którymi jestem zachwycona! Nosiłam je przez 5dni i dalej były w miarę w dobrym stanie :) Te kolory będę teraz męczyć cały czas! :)



Tak prezentowały się moje paznokcie w maju. Podoba Wam się taki pomysł na notkę? 
Które paznokcie przypadły Wam do gustu najbardziej?
Czy tylko ja latem szaleję z kolorami? 

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1