wtorek, 8 maja 2012

Książki na dziś.

Hej Kochane! 

Dzisiaj post o książkach, które będą towarzyszyć mi przez najbliższy czas. 
Czytam sporo książek. Najbardziej lubię ciężkie, psychologiczne historie. Teraz postanowiłam zakupić coś innego w ramach odstresowania przed zbliżającą się sesją.



Książka Villas nic przecież nie mam do ukrycia... chodziła za mną już od dawna. Jestem ciekawa jej historii i jak teraz wpadła w moje ręce postanowiłam ją kupić. 





Kolejną lekturą jest: 'Jak wyglądać sexy w co się ubierać by być atrakcyjną' wpadła mi w oko ze względu na kolorowe obrazki i fajne porady. Dodatkowym jej atutem była cena. Uważam, że 14,99zł za książkę w twardej okładce, 302stronicową z kolorowymi obrazkami to naprawdę niewiele. 




A więc to jest mój plan na wieczór (oczywiście oprócz czytania Waszych blogów) ;)
Lubicie czytać książki? Możecie mi jakąś polecić, najlepiej psychologiczne, (jak mówi mój chłopak 'ryjące banie'), smutne historie? Chociaż wiadomo jakieś romansidła też zdarza mi się czytać ;)
Jakie są Wasze ulubione książki?


Buziaki moje Drogie!
Wasza zaczytana Magda :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1