sobota, 19 maja 2012

Kosmetyki na lato cz.II włosy

Witam Was Kochane w ten słoneczny weekend! :)
Dzisiaj przychodzę z drugą częścią moich letnich kosmetyków. Dzisiaj będą to kosmetyki odpowiedzialne za kondycję moich włosów. Oto moi pomocnicy: 


Może się wydawać, że jest tego dużo jednak ja zawsze przeżywam na zapas. Podczas wakacji najważniejszą kwestią jest dla mnie ochrona! :)

Pierwszą rzeczą, bez której nie wyobrażam sobie wakacji i plażowania jest kapelusz!
Najlepiej z dużym rondem, żeby dawał też trochę cienia na ramiona i nos ;) Mój faworyt to ten widoczny na zdjęciu, chociaż poluję na słomkowy w jasnym kolorze! :)

Przedstawiam Wam moje włosy. Na zdjęciu akurat bez prostowania i suszenia. Miałam w planie wyprostowanie ich, ale tak dawno używałam prostownicy, że nie mogę jej znaleźć. Z resztą szkoda mi je fatygować, bo przed nimi ciężki wakacyjny okres :(


Zdaje sobie sprawę z tego, że końcówki trzeba podciąć, ja jednak zrobię to dopiero po wakacjach (jak co roku!) 

Stan moich włosów jest dobry, ale ja wolę 'dmuchać na zimne'. Każdego lata profilaktycznie stosuję odżywki i maski do włosów zniszczonych. Tutaj akurat kilka przykładów :)



Letnią porą po całodziennym plażowaniu lubię zrobić sobie maskę, żeby trochę je ożywić :) 




Przeważnie chodzę też w różnych upięciach :)



Po wyjściu z morza (mimo tego, że dryfuję w kapeluszu) koniecznie spryskuje sobie włosy mgiełką nawilżającą. Akurat tą dostałam gratis do Waxa i spisuje się bardzo fajnie.



W lecie przed wyjściem zawsze spryskuję włosy mgiełką ochronna z filtrami. Z tej nie jestem zadowolona, ale kupiłam ją 'na gwałt' a nie było żadnej innej :(



To by było na tyle z pielęgnacji moich włosów. Wiem, że może tych wszystkich 'procedur' jest u mnie sporo niemniej jednak nie wyobrażam sobie innego sposobu na dbanie o nie :)



Jak podoba Wam się moja pielęgnacja? :) Zdaje sobie sprawę z tego, że niektóre produkty są napakowane silikonami jednak nie przeszkadza mi to :P 
A Wy w jaki sposób dbacie o swoje włoski? :)

Życzę udanego weekendu! :))
Buziaki, Magda






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1