środa, 30 maja 2012

Dodatki MOHITO, H&M




Hej Kochane!
Znów zakupy. Mój tydzień jest koszmarny! (a dopiero środa!) W ramach poprawy humoru wybrałam się na spacer po centrum handlowym. Chciałam kupić kilka kolorowych dodatków. Znalazłam śliczne rzeczy w atrakcyjnych cenach!







Żółty pierścionek, który kupiłam z myślą o moich spodniach w identycznym kolorze no i oczywiście o nowym lakierze, o którym pisałam TU(klik)


Kolczyki z MOHITO kosztowały mnie 9,90 a nie 19,90. Mają piękny błękitny kolor, który fajnie wygląda na czarnych włosach.




Kolejną rzeczą jest pieścionek skrzydło z H&M. Ostatni. Czekał na mnie :)
Ciągle go noszę! :D




Naszyjnik z H&M, którego nie byłam pewna. Po przyłożeniu go do szyi stwierdziłam, że jednak się skusze. Świetnie ożywia nawet najzwyklejsze, czarne bluzki!




Bohaterką zakupów została prześliczna, pleciona torebeczka z MOHITO za jedyne 39,00zł a nie jak było na metce 49,90zł :) Kolczyki, które pokazywałam na samym początku są w identycznym kolorze. Jestem z niej bardzo zadowolona!



A na koniec jeszcze zdjęcie mojego podwieczorku, którego zadaniem była poprawa humoru.




Kochane, mam nadzieję, że u Was środek tygodnia jest w miarę udany. U mnie od poniedziałku wszystko idzie nie tak jak powinno! Mam już dość, chce weekendu i spokoju.

Przypadły Wam do gustu moje zakupy?


Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1