niedziela, 1 kwietnia 2012

Zakupy...

Hej Kochane! :)


Dzisiaj pokażę Wam swoje zakupy. Miałam ostatnio straszną chandrę i wyruszyłam na zakupy. 
Nie jest tego dużo, ale humor mi poprawiło. 
Trafiło mi się kilka okazji, a z resztą zobaczcie same :)

Tak prezentują się w całości:



Pierwszym sklepem, który odwiedziłam był House. Z reguły tam nie wchodzę, bo z góry sobie zakładam, że nie ma tam nic dla mnie. Teraz jednak skusiłam się, żeby wejść a oto co udało mi się znaleźć 

Bluzeczka w kolorze koralowym, bardzo ładny pastelowy kolorek. Jest to zwykły, prosty top z imitacją kieszonki na piersi. Fajny i klasyczny krój. Będzie pasował do dżinsów, ale też i do marynarki :)
22,90zł




Kolejna bluzeczka jest również w kolorze koralowym, jednak kolor jest już bardziej intensywny. Urzekła mnie w niej wstawka z 'mgiełkowego' materiału na ramionach, guziczki przy rękawach i znów prosty i fajny krój. Niestety wstawek nie widać na zdjęciach :( 49,90zł





Potem odwiedziłam Super Pharm i Naturę. Udało mi się upolować rzeczy, których szukałam od dawna w dość fajnych cenach :)

Pierwszą rzeczą jest kredka do ust z Sensique za ok 4,99zł w kolorze 118. Dla mnie to taki przygaszony róż. Bardzo praktyczny :) 





Kolejną rzeczą jest kredka do brwi z Catrice za ok 6,99zł. Kupiłam ją ze względu na szczoteczkę na końcu. Bardzo ładnie rozczesuje brwi, kolor kredki nie do końca mi odpowiada, ale mogę śmiało powiedzieć, że w miarę długo się utrzymuje.





Cień z Essence skusił mnie swoją ceną :) Było duuużo kolorów do wyboru, ale nie za bardzo mi pasowały. Ten w rzeczywistości to taki piaskowy brąz :)
Bardzo ładnie rozświetla powiekę i już zdążyłam go polubić :)




Ostatnią kosmetyczną rzeczą jest krem do twarzy Nivea. Jego poprzednik 'control shine!' już jest na wykończeniu (pewnie niedługo pojawi się jego recenzja). Potrzebowałam więc nowego. Postawiłam znów na firmę Nivea, bo są lekkie i fajnie matują. Ten dodatkowo zawiera SPF8 co na wiosnę mi się przyda. Cena też jest bardzo przyjemna :)


Jestem jego bardzo ciekawa i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go używać! 



Ostatnim sklepem, w którym coś kupiłam jest Tk-Maxx 24,99zł.
Bardzo mocno ucieszyłam się gdy zobaczyłam to cudo! Jest to stojaczek, który można obracać.  



Oczywiście ja już miałam wizję jak go wykorzystam. Nie mogłam się doczekać aż przełożę do niego swoje pędzle. Teraz stoi dumnie u mnie na biurku nie tylko cieszę nim oczy, ale i jestem niesamowicie zadowolona, że mam praktyczny domek dla pędzli, które w nowym domku prezentują się tak: 



To by było na tyle z moich zakupów :)
Czy dla Was na chandrę też najlepsze są zakupy? (Oczywiście oprócz słodyczy ;)
Jakiego typu zakupy lubicie najbardziej? Kosmetyczne, ubraniowe czy może z wyposażeniem do domu? :)
Jak podobają Wam się moje zakupy? 



A następna notka będzie o....





Zapraszam serdecznie!

Buziaki, Magda! :)








Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1