wtorek, 24 kwietnia 2012

Zakupy mix :)


Hej Kochane! :)

Dzisiaj wrzucam Wam ostatnią część zakupów! Powiedziałam sobie, że już dość, wystarczy, koniec! :)




Zacznę może od strony Zrób Sobie Krem. Jest to moje drugie zamówienie i znów zapomniałam zakupić masła shea :(
Od lewej
-Korund 
-Kwas Hialuronowy (do paczki na Dzień Mamy ;)
-Ekstrakt z Soku Truskawki
-Spirulina Algi Morskie 
Dzisiaj zamierzam zrobić sobie maseczkę spirulinową! (Mam w planie napisać jej recenzję jak jeszcze kilka razy jej użyje) :)



Teraz może przejdę do Inglota. Zakupiłam trzy cienie (już ostatnie! obiecuję! :) i tym samym uzupełniłam całą swoją paletkę. Nie podchodzę już do stoiska Inglota rok! ;)
Kolory cieni:
-456 DOUBLE SP piękny jaśniutki, beżowy 
-407 PEARL na skórze nie wygląda tak intensywnie. W rzeczywistości drobinki mienią się na różowo-złoto :) Cudowny! 
-73 AMC nie mam pojęcia dlaczego tak wygląda na zdjęciu. Jest to piękny śliwkowy kolor ze złotymi drobinkami.


Kupiłam również bazę pod cienie (której też zamierzam zrobić niedługo recenzję!) i szczoteczkę do brwi :) Dostałam jeszcze gratis 2 aplikatorki, które tradycyjnie chowam na dno szuflady :)



Ostatnimi rzeczami są 2, a właściwie 3 brasnoletki z H&Mu. Pierwsza po lewej urzekła mnie połączeniem złota i czerni no i oczywiście tymi koralikami, które przypominają małe dżety! Dwie kolejne były w komplecie :) Bardzo podobają mi się ich kolory i prześliczne zapięcia, które dodają im uroku i elegancji :) 



To by było na tyle z moich zakupów! Szybko już nie będzie takiego posta! Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Jak mija Wam tydzień? :)
U mnie niestety kiepsko, jutro mam dwa kolokwia i jestem zawalona nauką! :(


A! Chciałam się Wam jeszcze pochwalić, że w końcu zużyłam swoje mleczko do demakijażu i zrobiłam mieszankę do OCM. 


Płynu używałam dopiero raz a już jestem zachwycona! Oczywiście nie widzę jeszcze jakiegoś działania, ale... a w sumie nieważne! O tym też będzie za jakiś czas notka ;)

Dziewczyny drżyjcie! Szykuje się wysyp notek! :)
-projekt wielkie DNO
-podsumowanie 30dniowej kuracji z Eveline
-recenzje, recenzje, recenzje! 

A teraz sama siebie sprowadzam na ziemie i wracam do notatek!
Czy Wy też musicie się uczyć w ten piękny wtorkowy dzień? 


Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1