czwartek, 12 kwietnia 2012

Zakupy i prezenty cz. I...


Hej Kochane! :)
Jako, że projekt denko trwa u mnie w najlepsze musiałam zaopatrzyć się w nowe produkty. Jak to u mnie zawsze bywa wszystko kończy się hurtowo! :) 





Żele pod prysznic, płyny do kąpieli itp idą mi bardzo szybko. Uwielbiam słodkie zapachy (a te są nieziemskie!)  dlatego też kupiłam te oto produkty: 





Oliwka z Johnson's baby na szczęście dobiła do dna! Nie kupię jej więcej ponieważ mam wrażenie, że wcale nie nawilża tylko chwilowo natłuszcza. Parafina jest w jej składzie na pierwszym miejscu. Kupiłam oliwkę z Alterry do ciała i odżywkę Hipp, z której min. planuję zrobić mój pierwszy w życiu olejowy płyn do demakijażu twarzy (trzymajcie za mnie kciuki !)





O odżywce z Eveline 8w1 przeczytałam milion pozytywnych recenzji. Moja, o której już pisałam jest szalenie niewydajna, a ja stosuję teraz ją codziennie- w ramach kuracji, o której Wam wspominałam (efekty już za 2tyg! ;) dlatego kupiłam to cudo i zobaczymy jak będzie się sprawdzać.




Recenzję tuszu Maybelline też już Wam robiłam. Nie powalił mnie na kolana, dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy mama poinformowała mnie, że skończył jej się tusz! Oddałam jej go, a sobie kupiłam taki: (recenzja wkrótce) :)





A na koniec pokaże Wam jeszcze kosmetyki, które dostałam od mamy. Podkład był dla niej za lekki i po prostu się nie sprawdzał, dlatego kupiłam jej inny a ten przywędrował do mnie :)
Zestaw próbek z Vichy- przy zakupie całego zestawu pełnowymiarowych produktów mamcia dostała takie cudeńka. Kiedyś już miałam próbkę kremu Aqualia Thermal i bardzo go sobie chwaliłam dlatego zestawik został ze mną :)





Jutro planuję zrobić drugą część postu, ponieważ nie są to całe moje zakupy. Dajcie mi znać w komentarzach czy jesteście zainteresowane takimi tematami :)

Przyznam szczerze, że najbardziej kusi mnie truskawkowy żel pod prysznic ! 
Jestem zakochana w tym zapachu :)) 

Co sądzicie o moich zakupach? Miałyście któryś z tych produktów? :)
Powiedzcie mi proszę czy u Was też tak jest, że jak się kończy to wszystko? 



Pozdrawiam, Magda






Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1