poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Zakupy The Body Shop.

Hej Kochane! 

Witam Was po weekendzie. Mam nadzieję, że odpoczęłyście trochę i jesteście w pełni sił na nowy tydzień.
Pogoda nas nie rozpieszcza, ale ponoć już od czwartku ma być cieplutko na dłużej! :)

Przychodzę dzisiaj do Was znowu z zakupami. Tym razem są to zakupy kosmetyczne. Jako, że zbliża się Dzień Mamy postanowiłam rozejrzeć się za prezentem. Na początku myślałam o jakiejś biżuterii ale zmieniłam zdanie. 



Ostatnio mojej mamie strasznie spodobało się masło z The Body Shopu.
Więc postanowiłam to wykorzystać ;)

Wybrałam jej zapach mango- jest słodki, soczysty i konsystencja kosmetyku jest dużo 'lżejsza' niż mojej marakui. Dodatkowo Pani fajnie mi je opakowała więc to też mam z głowy! :)



Pierwszy raz od dłuższego czasu pojawiła się akcja 'masło tygodnia' czy jakoś tak ;)
Masłami tygodnia były: jaśmin i jagoda.
Wybrałam jagodę za 45zł.



Jako, że posiadam kartę I <3 TBS i zbierałam początki mogłam wybrać sobie 2 mini produkty. Wybrałam sobie 2 kolejne masełka :) O zapachu mango i truskawki.



Dostałam też kilka próbek, które czekają na swoją kolej: 



To już wszystko z moich zakupów. Maseł starczy mi chyba na rok :) Jestem jednak zadowolona, bo balsamy, kremy itp itd to produkty, które 'idą mi jak woda' :)



W kolejnym poście będzie ostatni już odcinek zakupów (mam nadzieję, że Was nie zanudzę!) :) 
A jak tam u Was z zakupami? :) Ja już sobie powiedziałam, że dość! 

PS. Dzisiaj będę robić mieszankę olejową do OCM, trzymajcie kciuki! :)

Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1