sobota, 28 kwietnia 2012

Wiosenne porządki w szafie!


Cześć! :)
Jak mija Wam sobota? Wczoraj wieczorem chłopak zamontował mi termometr w nowym miejscu, które niestety cały dzień jest na słońcu i teraz wyświetla mi 36stopni :D hahhahahah 

Także u mnie jest gorąco! :D

Do tej pory w mojej szafie były na wierzchu były ciemne, smutne swetry. Słoneczko już tak pięknie grzeje, że najwyższa pora grube ubrania schować na sam spód szafy i wyjąć zwiewne, jasne bluzki. 
Postanowiłam też pozbyć się rzeczy, których nie założyłam przez dłuższy czas, żeby nie blokowały mi miejsca. Byłam w szoku, że nazbierało się cztery, duże kupy ubrań!

Nie mogę się napatrzeć, bo teraz moja szafa wygląda tak: 



Są to bluzki, koszulki i sukienki, o których często zapominam. Teraz wiszą na wieszakach więc mam nadzieję, że nie będą pomijane :)
W szafkach zrobiło się przejrzyście i pusto.
Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo już ponad rok nie pozbywałam się nieużywanych rzeczy. 

W poniedziałek kończę swoją 30dniową kurację z Eveline. Nie mogę się już doczekać aż na moich paznokciach zagości kolor! :)
Dlatego kupiłam dwa lakiery i wystarczy mi już do jesieni ;)


Robiłyście już wiosenne porządki w szafie? Ja zabierałam się do tego jak przysłowiowy pies to jeża, ale jakoś poszło ;)
Jakie macie plany na dzisiaj? :)
Powiem Wam szczerze, że mi jest obojętne co będę robić, bo mój tydzień był bardzo intensywny i chcę tylko odpocząć.

Pogoda nastraja mnie bardzo pozytywnie! :)

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1