sobota, 21 kwietnia 2012

Rzeczy, których poszukiwałam już jakiś czas...


Witam moje Słoneczka! :)

Wczoraj była straszna burza, która dosłownie zmusiła mnie do zakupów!
Wychodząc z siłowni zobaczyłam, że tak strasznie leje, że nie mogę wyjść na dwór. Dosłownie jakby ktoś z wiadra lał wodę! Postanowiłam przeczekać. Powiedziałam sobie: 'wejdę tylko do New Look'a na sekundkę przecież i tak nic nie kupie'. 



Jak widać nie udało się ;)
Na sam początek pokażę Wam z czym szłam do kasy. 

Błękitna piżamka. Koszula i krótkie szorty- planowałam zakup podobnej już długo, bo mam same z dłuższymi spodenkami. Ta jest bardzo wygodna i mięciutka! :)
No i była przeceniona z 79,99zł na 45,00zł co też miało swój wpływ ;)



Ta piżamka urzekła mnie na samym początku! Jest biała w piękne, kolorowe babeczki i ma słodkie, różowe falbanki! Spodenki ma trochę dłuższe, ale jest na ramiączkach. Miło jest chwilę po przebudzeniu usłyszeć: 'Witam moje ciacho!' :D 
Również była przeceniona z 49,99zł na 30,00zł :)




Z tymi oto rzeczami szłam do kasy. Szczęśliwa, że nie kupiłam niczego więcej. Przy kasie pani zapytała się mnie czy nie wybrałam sobie niczego z nowej kolekcji, bo akurat są urodziny Złotych Tarasów i jest 20% zniżki na wszystkie rzeczy oprócz tych przecenionych. Odłożyłam u niej piżamki i tak tylko poszłam się przejść... 
Nagle przypomniało mi się, że poszukuje torebki i łańcuszka.
No i znalazłam! ;)

Tą torebkę kupiłam z myślą o dużych zakupach czy weekendowych wyjazdach. Jest bardzo duża i wiem, że często będzie mi potrzebna! :)



Widząc tą torebkę stwierdziłam, że właściwie wszystkie moje karmelowe torebki są już dość zniszczone i sporo mniejsze dlatego ją kupiłam. Jest sztywna, co mi się bardzo w niej spodobało i oprócz rączek ma dłuższy pasek, co czasami jest dla mnie przydatne :)



Przechodząc koło działu z biżuterią zauważyłam ten łańcuszek. Od samego początku mu się przyglądałam (jeszcze jak nie wiedziałam o zniżkach ;) bo fajnie wygląda do najzwyklejszej bluzki i dodaje jej świeżości :) Więc jak już się dowiedziałam, że mogę mieć go trochę taniej nie zastanawiałam się. :)



Nad tym oto cudem zastanawiałam się dość długo. Nie wiedziałam czy będę w nim chodzić itd... ale po przyłożeniu go do szyi stwierdziłam, że kupię go. Śmiało mogę stwierdzić, że była to dobra decyzja, bo pasuje do wszystkiego. Ma złoto, srebro, kolor koralowy i zielony. Fajnie rozwesela zwykłe bluzki i cudownie wygląda do beżowej marynarki! :)



Obładowana torbami wyszłam ze sklepu sama sobie się dziwiąc. Deszcz już przestał padać, a ja wróciłam szczęśliwa do domu :)

Co sądzicie o moich zakupach? :)
Podobają Wam się torebki? Ja najbardziej chyba jednak mimo wszystko zadowolona jestem z piżamek. Wiem, że są one przesłodzone i infantylne, ale ja tak lubię! :D

Kochane, jak mija Wam weekend? 
Wychodzicie gdzieś czy spędzacie sobotę na spokojnie w domku?
U mnie będzie cisza, spokój i relaks :)

Buziaki! Magda ;)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1