poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pyszna niedziela...

Hej kochane! 

Mam nadzieję, że weekend pomimo zmiennej pogody upłynął Wam miło i przyjemnie :)
Niedzielne południe spędziłam w kuchni. Jednak ja nic nie gotowałam mogłam się jedynie przyglądać :)
A oto efekty mojej obserwacji:


Na obiad były kieszonki wieprzowe z warzywami i serem w środku zapiekane w sosie śmietanowo-czosnkowym z ziemniaczkami i wiosenną sałatą :)










Tu jeszcze zdjęcie naszej kapryśnej wiosny :)



... i na umilenie wieczoru :)





Mam nadzieję, że podobnie do mnie naładowałyście troszkę akumulatory na cały tydzień :)
Przede mną dużo pracy przed Świętami :)
Jak tam u Was przygotowania do Świąt? 
Mi wciąż ciężko zmotywować się do sprzątania.



Pozdrawiam, Magda :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1