piątek, 20 kwietnia 2012

Promocje, promocje :)

Witajcie Kochane! :)


Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, ale przez dzisiejszą burzę nie dałam rady ogarnąć czegoś lepszego :(
Mogę śmiało powiedzieć, że większość moich wiosennych zakupów jest już w fazie końcowej :)
Nie wiem dlaczego, ale wszystko mi się pokończyło... Do tego dokupiłam kilka dodatków, kosmetyków i zamierzam Was męczyć moimi zakupami przez kilka dni :) 


Co Wy na to? :)



Dzisiaj przedstawię Wam moje zakupy z Natury, nie ma tego dużo ale chciałam Wam powiedzieć o promocjach :)

Zacznę od peelingu z Lirene. Przez długi okres czasu używam peelingu kawowego i pozostanę mu wierna do końca życia! Żaden nie jest tak dobry! Ale zwyczajnie raz na jakiś czas chcę spróbować czegoś innego. Ten oto peeling ma fajne recenzje i był przeceniony na 10,90 chyba z 14,90 :)



Kupiłam (a w zasadzie kupiliśmy) krem do twarzy dla mojego chłopaka, który ma bardzo suchą skórę. Obiecał, że będzie sumiennie go używać ;) Również był przeceniony chyba z 25,90 na 17,90 :)



O nowych żelach Adidas słyszałam kilka fajnych opinii. Mi najbardziej podoba się to, że ma bardzo poręczne opakowanie. Niestety inne zapachy nie podobały mi się dlatego kupiłam dwa mleczne :)
Również na promocji: kup jeden drugi gratis :) 



Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest lakier z Essence. Zakochałam się w efekcie jaki daje! Widziałam go na wielu blogach i poległam! Raz już próbowałam go kupić, ale akurat został wykupiony! Na szczęście udało mi się i jak tylko skończę swoją kurację z Eveline to będę malować paznokcie pięć razy dziennie- każdy na inny kolor! :D



To już wszystko z moich zakupów w Naturze. Jaki post jutro wybieracie? Zakupy kosmetyczne czy zakupy ubraniowo-dodatkowe? Dajcie mi znać w komentarzach :)
Jak mija Wasz weekend? 
Mój zapowiada się cicho i spokojnie :)

Buziaki, Magda :)





Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1