piątek, 6 kwietnia 2012

Początek mojej przygody z naturalnymi kosmetykami...


Hej kochane!

Oglądając filmiki na YT chyba od wakacji nosiłam się z zamiarem używania naturalnych kosmetyków. 

Dopiero teraz do tego przysiadłam, poczytałam to i owo i złożyłam zamówienie.
Na początku chciałam zamawiać z Biochemii Urody, ale bardzo zniechęciło mnie to, że zamówienie jest realizowane bardzo długo (ok 3tyg.) i moje cuda zamówiłam na stronie Zrób Sobie Krem. 

Jestem zachwycona tym, jak wszystko poszło sprawnie i błyskawicznie! 
W środę złożyłam zamówienie i przelałam pieniądze, a w poniedziałek rano kurier już dzwonił do moich drzwi :) 



Teraz tak na szybko pokazuje co kupiłam, a potem jak już wszystko przetestuje i będę mogła coś o tych produktach powiedzieć zamieszczę recenzje :)




Wszystko przyszło w małym pudełeczku  






Po wyciągnięciu 'pianek' dogrzebałam się do produktów :)




To jest moje zamówienie. Planuję zacząć OCM, jak tylko zużyję mleczko do demakijażu :)
Tonik też się już kończy więc hydrolat niedługo pójdzie w ruch.




Ze wszystkich rzeczy spróbowałam tylko kwasu hialuronowego i jest to bardzo pozytywne zaskoczenie (o czym dowiecie się za jakiś czas;)


Używacie naturalnych kosmetyków czy wolicie drogeryjne? :)
Jakie produkty zamawiacie najczęściej? 


A zmieniając temat mam nadzieję, że Wasze przygotowania Wielkanocne są równie owocne jak moje! :)
Powróciłam do rodzinnego gniazda i zabrałam się za pichcenie :)
Baba wielkanocna wyszła mi w tym roku bardzo zgrabna (nie tak jak w tamtym;), a pisanki bardzo artystyczne :D

Chciałabym jeszcze życzyć wszystkim rodzinnych, ciepłych Świąt, oczywiście smacznego jajka i mokrego Dyngusa !


Buziaki, zaganiana Magda :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1