wtorek, 17 kwietnia 2012

Małe nowości... :)


Hej Kochane! :)

Przychodzę do Was dzisiaj z króciutkim postem :)

Zamówiłam ostatnio na stronie czasnabuty.pl dwie pary baletek. 
W zasadzie jeszcze w nich dużo nie chodziłam, ale już zamierzam na ich temat coś powiedzieć.
Jedyną fajną rzeczą jest cena. Kurier, który kosztował ok. 14zł 'szedł' tydzień...
Wydaje mi się, że ich jakoś jest adekwatna do ceny, ale o tym wypowiem się dokładniej jak trochę w nich pochodzę. 


Pierwszą parą są zwykłe, czarne, lakierowane baletki z czymś na kształt kokardki. 



Drugą parą są również baletki. Te podobają mi się bardziej. Mają fajny beżowo-karmelowy kolor i na nodze prezentują się trochę lepiej niż czarne. 



To tyle z moich wiosennych, obuwniczych zakupów :) 
Nie potrzebowałam nic na obcasie, bo mam kilka par, za to wszystkie baleriny mi się rozwaliły.
Jestem bardzo ciekawa jak te będą się nosić :)

A Wy zamawiałyście już coś z tej strony? Jak wrażenia? 
Przyznam szczerze, że chyba był to mój pierwszy i ostatni raz. Wcześniej często zamawiałam na deezee.pl i jednak jakoś tych butów jest trochę lepsza.


Chciałam Wam jeszcze pokazać jak namiętnie używam ostatnio zakupionego masażera: 


Nie mam pojęcia dlaczego wyskoczyły mi te siniaczki, bo nie doduszałam go mocno. 
Niemniej jednak mam nadzieję, że moje męki przyniosą skutki :D
A Wy stosujecie coś, żeby wzmocnić działanie balsamu? :)

Lecę podbić legitymację (już 4raz!), za każdym razem dziekanat był zamknięty.
Kochana uczelnia! <3


Buziaki, Magda



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1