poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kulinarny przebój i recenzja tuszu...


Witam Kochane! :)

Weekend już za nami. Jak Wam minął? :) Jak zwykle szybko zleciał, ale ja się tym nie martwię, bo odliczam dni do majówki! :) 

Dzisiaj pokażę Wam mój kulinarny przebój. Co jakiś czas gości u nas na stole właśnie w takim wydaniu :)

Chodzi mi o: pierś z kurczaka w płatkach kukurydzianych, brokuły w sosie śmietanowo-czosnkowym i frytki/kasza. 


Kurczaka kroimy na mniejsze kawałki i mieszamy z ulubionymi przyprawami.



Gotujemy brokuły.


Posiekany czosnek smażymy na patelni, jak już się zarumieni dodajemy śmietanę i smażymy przez chwile.


Do sosu dodajemy brokuły, mieszamy i gotowe!


Kurczaka panierujemy w dobrze skruszonych płatkach kukurydzianych i smażymy.




Gotowe danie (w naszym wypadku w wersji męskiej) z frytkami ;)
Kurczak polany sosem czosnkowym.




...(i w damskim wydaniu) z kaszą jęczmienną i warzywami :)



Jest to jedno z naszych ulubionych dań! :)
Co sądzicie o postach kulinarnych na moim blogu?


Teraz przechodzę do recenzji tuszu na szybko :)

Pisałam Wam już, że pozbyłam się tuszu z Maybelline i w sumie całkiem spontanicznie kupiłam ten tusz. Skusiła mnie duża szczotka i cena, która była akurat promocyjna ;) Zadaniem maskary jest dodanie rzęsom objętości co robi w 100%! 



Przedstawiam Wam jak tusz prezentuje się na rzęsach :)
Tutaj rzęsy bez tuszu:




Jedno oko pomalowane ;)


I gotowe! 




Co mogę powiedzieć o tym tuszu? 

Plusy:
-ładnie wydłuża
-pogrubia rzęsy
-włoski są mocno podkręcone i efekt ten utrzymuje się przez cały dzień
-nie obsypuje się
-nie robi pandy 

Minusy:
-Aplikacja. Przede wszystkim denerwuje mnie to, że szczotka jest miękka przez co trzeba 'bardziej przyduszać do rzęs' i tak jak widzicie zawsze muszę się gdzieś ciapnąć się po powiece. Z tym trzeba bardzo uważać.


Kiedy wróciłam do domu z tuszem zobaczyłam na wizażu jakie ma opinie. Niestety zebrał słabe recenzje czego w sumie nie rozumiem. Malując się nim po raz pierwszy byłam rozczarowana miękkością szczotki, ale teraz jednak się do niej przyzwyczaiłam i jest dobrze. Jak dla mnie jest to bardzo fajny produkt :)

Moja ocena


4+/5
  
Znacie ten tusz? Co o nim myślicie? 
Ja mogę go polecić jeżeli zależy Wam na objętości i podkręceniu ;)


Buziaki, Magda! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1