środa, 25 kwietnia 2012

Krem pod oczy Flos-Lek

Witam serdecznie! :)

Jak mija Wam dzień?
U mnie na szczęście już po kolosach, z tego co mi się wydaje dwa są do przodu więc jest dobrze :)
Mam nadzieję, że u Was też jest taka piękna pogoda jak u mnie! 
Dzisiaj tak jak ostatnio obiecywałam recenzja.

Przedstawiam Wam Flos-Lek happy per aqua- krem pod oczy przeciw pierwszym zmarszczkom 25+



Opis producenta:
Krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do skóry normalnej. Rozprowadza się z odpowiednim poślizgiem, wchłania się równomiernie, utrzymując na powierzchni skóry delikatny film, który wzmacnia jej naturalną barierę lipidową i chroni przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego oraz ogranicza utratę wody własnej z naskórka. 
Krem stosowany regularnie stale nawilża i wygładza skórę wokół oczu oraz poprawia jej elastyczność. Skóra po użyciu kremu jest gładka, przyjemna w dotyku, odświeżona o ładnym naturalnym kolorycie. Zmarszczki, 'kurze łapki', 'worki pod oczami' stają się mniej widoczne.

Co ja myślę o tym kremie? 
Hmmm szczerze mówiąc to jestem nim zawiedziona. Czytałam wiele pozytywnych recenzji o tej firmie i niestety się zawiodłam. Fakt, faktem krem rozprowadza się z odpowiednim poślizgiem i na twarzy utrzymuje się film, aleee...

Konsystencja:
Produkt jest bardzo rzadki.
Fakt, faktem krem rozprowadza się z odpowiednim poślizgiem i na twarzy utrzymuje się film, jednak
dla mnie jest on po prostu tłusty (mimo tego, że wydaje się lekki)  i wolno się wchłania. Kiedy smaruje nim skórę na noc nie przeszkadza mi to, ale jednak na dzień muszę się pilnować, żeby nie przesadzić.




Co do jego działania?
 Zauważyłam jedynie nawilżenie, a zużyłam już ponad pół opakowania. Jestem najbardziej rozczarowana tym, że nie wygładził zmarszczek i skóra nie zrobiła się po nim bardziej elastyczna czy napięta, a na tym bardzo mi zależało.

Opakowanie:
Produkt zapakowany w pudełeczko. W poręcznej tubce dostajemy 30ml produktu, stawia się go 'na głowie' dzięki czemu nie mamy problemu z wydobyciem go.

Podsumowując:
Plusy:
-przez cały dzień mamy uczucie nawilżenia skóry
-wydajność
-nawilża skórę
-nie podrażnia oczu
-nadaje się pod makijaż, jeżeli nie przesadzi się z jego ilością


Minusy
-skóra nie jest po nim bardziej napięta, elastyczna
-film, który pozostawia jest dość tłusty
-nie redukuje zmarszczek
-dość długo się wchłania

Ogólna ocena:

2/5

Z pewnością nie kupię tego produktu ponownie, nie spełnia obietnic producenta.

Kochane miałyście ten krem? Używałyście coś z Flos-Leku?
Jak i jest Wasz ulubiony? Co możecie polecić mi na pierwsze zmarszczki? 


Buziaki, Magda




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1