czwartek, 29 marca 2012

Zapachy na wiosnę...


Witam Moje Drogie! :)

Wiosna uderzyła mi do głowy! Z tego powodu kolejny wiosenny post. Tym razem pokażę Wam swoje perfumy, których używam w tym czasie :)
Jestem wielką fanką perfum! Mam kilka flakonów, ale jeżeli znajduję zapach, który mnie urzeka nie potrafię przejść obok niego obojętnie ;)
Najbardziej lubię ciężkie, mocne takie bardziej wieczorowe zapachy. Wiosną i latem jednak używam 'czegoś lżejszego'. Chciałam z góry przeprosić za jakość zdjęć, ale akurat kiedy je robiłam za oknem lało ( i leje dalej!) Wiosna :)
Oto moi faworyci tego roku:


Christina Aguilera
Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoce egzotyczne, mandarynka, czarna porzeczka
nuta serca: peonia, jaśmin, soczysta śliwka
nuta bazy: wanilia, ambra, piżmo.
Określiłabym te perfumy jako pudrowe ;) Dostałam je na prezent ale wydaje mi się, że w przyszłości do nich powrócę. Długo się utrzymują co jest niewątpliwą ich zaletą.







Hugo Boss- Essence de Femme
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, cassis (koktajl porzeczkowy), frezja
nuta serca: jaśmin, orientalna lilia
nuta bazy: mech leśny, drzewo cytrynowe z Ceylan
Ten zapach jest bardzo delikatny i subtelny. Najbardziej wyczuwam tu jaśmin i frezję, co bardzo mi się podoba :)





Mexx Wild
o owocowo-kwiatowym zapachu, 
Nuty zapachowe: kwiat pomarańczy, malina, bergamota, 
kwiat frangipani, róża, wanilia, heliotrop.
W swoim czasie zapachów Mexxa używałam namiętnie :)
Te również dostałam na prezent. Jak widać ich już prawie nie ma, są bardzo fajne, świeże, owocowe, jednak ich trwałość pozostawia wiele do życzenia.





  
Lancome-Hypnose
Podstawa: wetiwer 
Serce czysta wanilia 
Baza passiflora
Teraz używam ich najczęściej. Są bardzo świeże, lekkie ale przy tym niesamowicie trwałe.
Bardzo specyficzny i przyjemny zapach :) 






Trussardi- Inside
Nuta głowy: neroli, pasiflora, bergamotka. 
Nuta serca: liście wawrzynu, krokus, heliotrop. 
Nuta bazowa: włoska kawa, drzewo tekowe, piżmo. 
Są to moje ulubione perfumy, których używam cały rok! Bez względu na porę dnia. Przepadam za tym zapachem! I uwielbiam je za trwałość :)







Oto moi wybrańcy :) A jakie są Wasze ulubione zapachy? Używacie perfum czy może mgiełek? 
Macie jeden ulubiony zapach czy może skaczecie z kwiatka na kwiatek jak ja? :)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam! :)


                                                                                                     Buziaczki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1