czwartek, 22 marca 2012

Zakupy...


Hej dziewczyny!
Dzisiaj zamieszczam prezentacje zakupów, na które udało mi się wyskoczyć w tym tygodniu :)
Nie jest tego dużo, ale mi wiele do szczęścia nie trzeba! :)



Najpierw pokaże Wam swoje mini-zakupy z Natury :)
-skusiłam się w końcu na tusz Maybelline One by One Volum' Express. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się spisywał u mnie. Jego pozytywne recenzje bardzo mnie zachęciły :)
-oczyszczająca maseczka z Ziaji-moja ulubiona! Bardzo lubię używać maseczek więc może niedługo zrobię o tym oddzielny post :)
-Listerine płyn do płukania jamy ustnej. Chciałam Wam o tym napisać, bo sama się bardzo zdziwiłam tą promocją. Kupiłam duży, który był przeceniony z 17,99 na 15,99 a do tego mały kosztował mnie... 10groszy :))  






Pióra, listki, ważki i skrzydła to motyw, który uwielbiam od zawsze! Nieważne czy znajdują się na biżuterii czy na ubraniach dlatego nie przeszłam obok tych kolczyków obojętne, miałam szczęście, bo była to ostatnia para ;) W rzeczywistości są dużo bardziej złote :)
Glitter 18,90








Bluzka typu oversize z motywem wężowej skórki (ponoć ma być modna na wiosnę;) z przodu nadruk jest lekko błyszczący, a z tyłu jest zwykła szara. Na początku nie byłam przekonana co do jej zakupu, teraz jednak cieszę się, że mieszka w mojej szafie :)
Reserved 59,99








Pierwszą rzeczą z H&Mu jest koszulka typu oversize. Ma piękny color ecru (czego totalnie nie widać na zdjęciu), kieszonkę na biuście i jest z fajnego, lejącego się materiału :)
H&M 49,99 







Tym razem naprawdę zaszalałam ze spodniami! Ogólnie mam problem z doborem tej części garderoby. Ten dzień okazał się bardzo owocny :) kupiłam aż trzy pary!
Kolejno:
-pierwsze z lewej: granatowe, z wyższym stanem (mam jeszcze czerwone)
a w sprzedaży były jeszcze chyba beżowe i czarne. Będą bardzo fajne do jakiejś koszulki oversize i baletek H&M 39,99
-środkowe: zwykłe granatowe rurki, moje ukochane z terranovy ostatnio uległy zniszczeniu dlatego je zakupiłam. Pasują do wszystkiego. 
H&M 49,99
-pierwsze z prawej: najzwyklejsze czarne rurki, bardzo brakowało mi ich w mojej szafie, ale nie chciałam kupować ich za wysoką sumę dlatego szukałam tańszych i znalazłam: H&M 49,99 :)








Ostatnią rzeczą, którą kupiłam jest sukienka w kolorze pudrowego różu.
Jest zwiewna, ma gumkę w pasie co podkreśla talię, dwie fajne kieszonki na biuście, uroczy kołnierzyk i widząc ją zobaczyłam wiosnę :)
Bardzo mi się podoba i już nie mogę się doczekać kiedy ją założę! :)
H&M 79,99






To by było na tyle :)
Jestem bardzo zadowolona z zakupów, bo tego mi było trzeba!

Wiem, że dla niektórych z Was to pewnie nuda, ale ja najlepiej czuję się w takich prostych rzeczach uzupełniając je biżuterią :)
Co sądzicie o moich zakupach? 
Która rzecz podoba Wam się najbardziej, a która najmniej? :)
Macie już za sobą wiosenne zakupy? 


                                                                                                                      Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1