sobota, 24 marca 2012

Wiosenne lakiery ;)


Hej kochane!

Dzisiaj notka dotycząca lakierów, które będą gościć na moich pazurkach najczęściej w sezonie wiosennym :)

Ogólnie moimi ulubionymi lakierami są czerwienie, granaty i ostatnio kolory nude :)
Jednak na wiosnę z pewnością będą gościć u mnie bardziej żywe kolory.
Zapraszam do oglądania ;)






Pierwszą porcją lakierów są to dwa piękne granaty jeden z H&M a drugi z bazarku :)
Ostatnim kolorem jest piękny błękit z H&M- jak widać zużycie jest spore. Kolor jest bardzo fajny, ale niestety długo wysycha.





Pierwszy lakier z Wibo na paznokciach jest niewidoczny, zostawia jedynie błyszczącą poświatę z małymi drobinkami.
Drugi od lewej lakier z Wibo ma piękny kolor, przez co mnie skusił. Jednak malowanie nim to jakaś istna masakra! Dopiero po 5 warstwach uzyskałam ładny kolor. Jednak to ile wysychał na jakiś czas mnie do niego zniechęciło. Myślałam, że ładniej będzie się utrzymywał na paznokciach, ale niestety i tym nie powalił :(
Jednak dla tego koloru jestem skłonna pomęczyć się raz na jakiś czas :)
Pierwszym lakierem z prawej jest odżywka z Eveline. Zawsze używam jej jako lakier bazowy, czasem jednak po dwóch, trzech warstwach zostawiam tak jak jest :) Szybko zasycha więc nie ma z tym problemu :)





Ta partia to moi zdecydowani ulubieńcy!
Pierwszy lakier z lewej kupiłam na bazarku jako zamiennik tego z Manhattan, bo jak widać niewiele już mi go zostało. Trzecim lakierem jest piękny koralowy Manhattan. W lecie bardzo często gości nie tylko u mnie na rękach, ale też na opalonych stopach :)
Ostatnim lakierem jest lakier z bazarku, który ma fenomenalną trwałość i połysk! Bije wszystkie na głowę.
Po wyschnięciu jest niesamowicie gładki na paznokciu, co bardzo, bardzo lubię :)
No i jego piękny koralowo-różowy kolor mnie powala! 




Żółtego lakieru z Wibo planuję używać zdecydowanie częściej wiosną, jednak niestety nie utrzymuję się długo na paznokciach, szybko odpryskuje :(
Brokatowy lakier z Revlonu jest moim hitem ostatnich miesięcy!
 Daje piękną pomarańczowo-żółtą poświatę. Jak na lakier brokatowy nawet łatwo się go zmywa :) Często maluje nim dwa przedostatnie paznokcie, żeby urozmaicić moje zdobienie :)
Ostatnim lakierem jest również lakier z bazarku. Jego trwałość i pigmentacja są podobne do jego różowego kolegi. Bardzo go lubię i chętnie maluję nim paznokcie na wiosnę i w lecie :)



To już wszystkie moje wiosenne lakiery!
Nie ma tego dużo, ale mi to w zupełności wystarcza :)

Co myślicie o tych kolorach?
Podobają Wam się moje kolory?
A jakie są Wasze propozycje? :)

Zapraszam do następnych notek i do obserwowania!

Udanego weekendu Kochane, ja właśnie spadam na grilla!


Buziaczki, Magda :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1