wtorek, 20 marca 2012

Projekt denko...

Hej dziewczyny! :)
Namiętnie czytam blogi innych dziewczyn. Projekt denko zachwycił również i mnie. Aktywnie wprowadziłam go w życie i chcę podzielić się z Wami rzeczami, które w końcu udało mi się zużyć. Oto one:

Fluid natychmiastowa regeneracja Gliss Kur. Właściwie od tego produktu oczekiwałam tylko tego, żeby pomógł rozczesać mi włosy po umyciu. Nie mogę zarzucić mu niczego złego. Włosy są lśniące, gładkie i miękkie. 



Żel odblokowujący pory Garnier. Baaardzo ciesze się, że dobiłam do dna! Jedyną rzeczą jaka mi się podobała była pompka. Produkt fajnie oczyszcza, ale niestety po jego użyciu odczuwałam ściągniecie skóry i wysuszenie na nosie. Niestety zapach też był na NIE. Jak dla mnie za męski. 



Antyperspirant Rexona women. Antyperspirantów z tej firmy używam od zawsze. Kiedyś niepotrzebnie zapragnęłam zmiany i szybko żałowałam. Jak dla mnie żaden nie jest tak skuteczny i niezawodny. Teraz kupiłam sobie tą wersję z aloesem- pachnie pięknie! 




Szampon Pantene pro-v. Baaardzo fajnie się pieni, ma ładny świeży zapach. Jednak nie kupię go ponownie, bo niestety włosy po nim są obciążone i szybko tracą świeżość. 



Żel pod prysznic z Joanny. Skusiła mnie cena-4,99zł i obłędny zapach. Fajne jest to, że ma pompkę i przez to jest w miarę wydajny. Nie nawilża skóry, ale za tą cenę nie będę narzekać. Bardzo fajny produkt! :)



Suchy szampon Syoss. Nigdy więcej! Niedawno zaczęłam swoją przygodę z suchymi szamponami. Pierwszy i ostatni raz kupiłam właśnie ten. Działanie było normalne, nic szczególnego, ale też nic złego. Kiedy drugi raz chciałam go użyć zastałam... puste opakowanie. Pomyślałam, że pewnie trafiłam jakiś wadliwy egzemplarz, ale okazało się, że moja znajoma miała to samo...





Samoopalający mus nawilżający z Lirene. Jest to mój ulubiony samoopalacz. Nie używam często tego typu kosmetyków, ale czasem lubię się przybrązowić ;) Próbowałam już wielu balsamów brązujących, samoopalaczy itd ale żaden nie sprostał moim oczekiwaniom. Jeden zostawiał smugi, po drugim wyglądałam jakbym wysmarowała się marchewką, ale ten w porównaniu z innymi jest moim faworytem. Bardzo fajnie się nakłada, szybko wchłania, ładnie pachnie i zostawia fajny kolor na skórze. Już zakupiłam drugie opakowanie! 


To już wszystko jeśli chodzi o projekt denko!
Używałyście tych produktów? Co o nich myślicie? :)




                                                                                                                           Buziaki, Magda :) 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1